نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر

نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد كه در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. كه از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اكتيو و ليزر جامد اشاره كرد. اما ليزر‌هاي پركاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند كه در ادامه به بررسي ساختار و كاربرد هركدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي كه ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نكته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است كه آن‌ها بسيار يكنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر كردن و خنك نمودن آن‌ها از يك مدار بسته استفاده كرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولكولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولكولي CO2 در زمره مهم‌ترين و كارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اكسيد كربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيك، لاستيك و فلزات تا ضخامت يك سانتي‌متر به كار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشكاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌كه  باريكه خروجي ليزر دي اكسيدكربن كانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است كه در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است كه داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيكي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌كند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است كه درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل كرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه كوچك را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌كه ساير ليزرها تنها در يك محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيكي و شيميايي بكار گرفته شده‌اند و كاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولكول‌ها ايجاد كرده است. به نحوي كه مي‌توان اذعان داشت كه پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بكارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، كاربردي‌ترين ليزر حالت جامد كه براي پردازش و ماشين كاري مواد بكار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و كيفيت اپتيكي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريك، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حكاكي فلزات و سراميك‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين كاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است كه آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه كردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امكان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم كرده و توانسته كيفيت پرتوهاي خروجي را به شكل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه كردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود كه طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميكرون و گاهي 1.32 ميكرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حكاكي روي قطعه و در مواقعي كه قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG كه با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يك خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميكرومتر دارند. از آن‌جايي كه هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها كاربردهاي جالبي در پزشكي داشته باشند.

طرز كار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند كار به اين نحو مي‌باشد كه ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه كشي و طراحي از قبيل اتوكد، كورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌كنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي كه قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يك خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي كه اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به كمك لنزفوكوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا كه عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌كند و توان ليزر را تا حد زيادي كاهش مي‌دهد پس بايد به فكر راهي براي خنك كردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يك روش خنك كردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنك كننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنك كردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي كه بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاكسازي گشته و سطحي كاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شركت رادوكس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، كروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيك، پلكسي، جير، چوب، كف پوش و موكت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است كه شركت رادوكس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

آشنايي با انواع پمپ ها در صنايع غذايي

آشنايي با انواع پمپ ها در صنايع غذايي

. به طور كلي پمپ به دستگاهي گفته مي‌شود كه انرژي مكانيكي را از يك منبع خارجي اخذ و به سيال مايعي كه از آن عبور مي‌كند، انتقال مي‌دهد. در نتيجه انرژي سيال پس از خروج از اين دستگاه (پمپ) افزايش مي‌يابد. در پمپ ها تغييرات انرژي سيال همواره به صورت تغيير فشار سيال مشاهده مي‌گردد. از پمپها براي انتقال سيال به يك ارتفاع معين و يا جا به جايي آن در يك سيستم لوله كشي و يا هيدروليك استفاده مي نمايند. به عبارت كلي تر از پمپ براي انتقال سيال از يك نقطه به نقطه ديگر استفاده مي‌كنند.

. پمپها داراي انواع مختلفي هستند. دسته بندي هاي گوناگون، پمپ ها را بر پايه ويژگي هاي گوناگون طبقه بندي مي كنند. در يكي از رايج ترين اين طبقه بندي ها، برپايه نحوه انتقال انرژي از پمپ به سيال، پمپ ها به دودسته تقسيم مي شوند

vnoa_مونوپمپ.jpg

پمپ هاي ديناميكي در اين پمپ ها انتقال انرژي به سيال به طور دايمي است. انواع پمپ هاي ديناميكي عبارت اند از

پمپ هاي گريز از مركز

پمپ هاي محيطي

پمپ هاي خاص

پمپ هاي جابجايي مثبت در اين پمپ ها انتقال انرژي به سيال به صورت متناوب يا پريوديك صورت مي پذيرد. انواع پمپ هاي جابجايي مثبت عبارت اند از

پمپ هاي رفت و برگشتي

پمپ هاي گردشي

يكي از مهم ترين دسته بندي هايي از نوع كاربري پمپ ها را بررسي ميكند پمپ موادغذايي مي باشد كه شامل موارد زير مي باشد

پمپ دنده اي

يكي از ديگر از پمپ هاي جابجايي مثبت است كه با حركت و چرخش دنده ها سيال جابجايي شده و عمل پمپاژ انجام خواهد شد . پمپ دنده اي خودمكش بوده و قدرت بالايي نيز در مكش دارد و قابليت پمپاژ هر نوع ويسكوزيته اي از سيالات را دارد

مونوپمپ

مونو پمپ هم نوعي پمپ جابجايي مثبت است و همچنين به عنوان پمپ اسكرو يا پمپ حفره اي نيز شناخته مي شود. از اين پمپ در صنايع لبنيات ، صنايع شيريني و شكلات ، صنايع غذايي استفاده ميشود و در انواع مختلف قيف دار ، فوم بتن ، هاپر دار و معمولي و تخليه بشكه توليد ميشود

اين پمپ سيال را از طريق  مكانيزم جلوبرنده و از طريق پمپ ، دنباله اي از شكل هاي كوچك و ثابت را از طريق چرخش روتور منتقل مي كند .

 

پمپ لوب

لوب پمپ نيز مانند مونوپمپ و پمپ دنده اي جز پمپ هاي جابجايي مثبت مي باشد كه از لحاظ عملكرد مانند پمپ دنده اي مي باشد ولي دبي و فشار بالا را پوشش ميدهد

پمپ لوب در دسته پمپ هاي بهداشتي قرار ميگيرد . به اين دليل كه اين پمپ ها كمترين اثر را روي سيال چه از لحاظ فيزيكي و چه از لحاظ مكانيكي ميگذارند ميتوانند سيال هايي مثل ماست و شوينده ها را نيز پمپاژ كند . از لوب پمپ براي لبنيات ، ترشيجات ، پالپ ميوه ، مربا ، سس ها ، روغن زيتون و .... استفاده ميشود

 

 

 

 

اهميت طراحي سايت براي يك كسب و كار

اهميت طراحي سايت براي يك كسب و كار

در دنياي كنوني كسب‌وكار، بدون شك داشتن يك وب‌سايت براي معرفي نوع كار، خدمات و محصولات امري اجتناب ناپذير است. به بيان ديگر كسب‌وكارهايي كه در دنياي آنلاين براي خود جايگاهي را درست نكرده اند، محكوم به از دست دادن تعداد زيادي از مشتريان خود هستند. در اين مقاله سعي شده به معرفي دلايل اهميت طراحي سايت براي يك كسب و كار ها پرداخته شود.

 

شايد در ابتداي امر صاحبان كسب‌وكاري كه به روش سنتي به تجارت خود مشغول هستند، نياز به داشتن يك وب‌سايت را حس نكرده و تلاشي براي به روز كردن كسب و كار خود نداشته باشند و شايد اولين سوالي كه ذهن آنها را به خود مشغول مي‌كند اين باشد كه چرا داشتن يك وب‌سايت به اين اندازه مهم است.اما واقعيت اين است كه هر فردي كه به دنبال خريد محصول و يا دريافت خدمات مشخصي است، در ابتدا جستجوي خود را در اينترنت آغاز مي‌كند. سپس با تحقيق بيشتر اقدام به خريد مي‌كند.

?. اقتصادي بودن طراحي سايت

داشتن وب‌سايت نياز به سه مولفه به صورت همزمان دارد. اين سه مولفه عبارتند از خريد هاست، ثبت دامنه و طراحي سايت. هاست و دامنه هزينه بسيار زيادي نداشته و به صورت سالانه قابل تمديد مي‌باشد. شايد عمده هزينه‌ بايد در طراحي سايت پرداخته شود. اما بايد به اين نكته توجه داشت كه اين هزينه صرفا يك‌بار پرداخته مي‌شود و تا سال‌ها نياز به پرداخت هزينه نيست. قاعدتا بعد از گذشت چند سال، سايت نياز به طراحي مجدد داشته كه اين فرايند نيز هزينه‌اي كمتر از طراحي سايت دارد. لذا مي‌توان گفت با يك هزينه اوليه مي‌توان صاحب سايتي شد كه سال‌ها مشتريان را به سمت خود جذب كرده و باعث درآمدزايي خواهد شد. قطعا هزينه پرداخت شده بابت وب‌سايت در مدت زمان كمي با سود بالا به صاحبان كسب‌وكار باز مي‌گردد.

?. دسترسي شبانه‌روزي

يك وب‌سايت در حقيقت يك فروشگاه و يا يك شركت شبانه روزي است كه مشتريان در هر ساعت از روز مي‌توانند با مراجعه به آن از خدمات و محصولات مطلع شوند و اقدام به خريد نمايند. لذا مي‌توان نتيجه گرفت داشتن يك وب‌سايت، به معناي شبانه‌روزي كردن كسب و كار است.

?. حراجي‌هاي گسترده

فرض كنيد يك فروشگاه در يك شهر اقدام به حراج كردن بخشي از محصولات خود كند. قطعا ساير مشتريان در ساير شهر نه تنها از اين حراجي مطلع نمي‌شوند بلكه امكان مشاهده كالا و خريد را نخواهند داشت. اما در يك فروشگاه اينترنتي، محدوديت جغرافيايي معنايي ندارد. هر شخصي از هر كجاي دنيا مي‌تواند از طريق وب‌سايت سفارش خود را ثبت و پرداخت و از طريق خدمات پست آن را دريافت كند.

 

آيا پنجره دوجداره خود را تعمير يا تعويض مي كنيد؟

آيا پنجره دوجداره خود را تعمير يا تعويض مي كنيد؟

اگر صاحب خانه هستيد و شيشه هاي دوجداره شما شروع به خرابي مي كند ، احتمالاً از خود مي پرسيد كه آيا تعمير پنجره دوجداره يا تعويض آن بهتر است؟ خب واقعيت اين است كه اين به شرايط بستگي خواهد داشت. بنابراين براي اينكه بتوانيد در مورد تعمير يا تعويض بهترين تصميم را بگيريد خرابي هاي شيشه دو جداره را بررسي كنيد.

تعمير قفل درب دوجداره

يك خرابي و شكستگي در قفل درب پنجره اتفاق افتاده است. اگر از عملكرد قفل كه از كار افتاده يا خير اطلاع نداريد ، تراكم تشكيل شده بين شيشه هاي پنجره شما شاخص متداول خراب شدن و ايجاد مشكل است. در موارد شديد واحد شيشه اي نياز به تعويض دارد ، با اين وجود شكستگي هاي جزئي قابل ترميم و تعمير پنجره دوجداره است. اگر به يك واحد شيشه اي جايگزين نياز باشد مي توانيد قاب پنجره هاي قديمي خود را حفظ كنيد؛ به شرطي كه از شرايط خوبي برخوردار باشند.

سر و صداي خارجي بيش از حد باعث اذيت داخل منزل مي شود

اين مشكل به ويژه در شيشه هاي دو جداره قديمي معمول است زيرا فاصله بين دو شيشه به طور قابل توجهي كمتر از نمونه هاي مدرن است. در چنين مواردي ، راه حل معمول جايگزيني شيشه دو جداره است.

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

اگر شيشه دو جداره شما بسيار قديمي است ، هرگونه كار تعميراتي فقط ممكن است تعويض آن را براي مدت زمان كوتاهي به تأخير بيندازد. بعلاوه ، شيشه پنجره قديمي به دليل كمبود بهره وري انرژي كم استفاده است ، بنابراين گرمايش خانه احتمالاً هزينه بيشتري براي شما خواهد داشت. در چنين مواردي تعويض پنجره قديمي با دوجداره باعث صرفه جويي براي شما مي شود.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

تعمير پنجره دوجداره شيشه اي

ترميم ترك در واحد شيشه امكان پذير است ، اما اگر بخشي از شيشه خرد شده باشد  به احتمال زياد كل واحد شيشه نياز به تعويض دارد. براي ترك هاي كوچك ، با اعتماد به نفس مي توان با استفاده از يك چسب شفاف كه مخصوص استفاده روي شيشه طراحي شده است ، تعمير پنجره دوجداره را انجام دهد. اگرچه  لازم به يادآوري است كه تعمير شيشه هميشه پاسخگو نيست و ممكن است شيشه نياز به تعويض داشته باشد.

علت بسته نشدن پنجره دوجداره

دسته يا لولاي شكسته مي تواند بسته شدن صحيح پنجره را دشوار كند و منجر به تراوش داخل پنجره شود. قفل شكسته همچنين امنيت پنجره را به خطر مي اندازد و بايد زودتر اصلاح شود. قفل ها و دسته هاي شكسته معمولاً تعويض مي شوند اما ترميم لولاهاي شكسته كاملاً معمول است به شرطي كه خيلي خراب نشوند.

چه زماني پنجره خود را تعمير يا تعويض كنيد

تعمير پنجره دوجداره يا تعويض پنجره ها موارد زيادي وجود دارد كه بايد از جمله مزاياي ارتقا به شيشه هاي كم مصرف انرژي توجه كرد. در اينجا چند توصيه براي كمك به شما در تصميم گيري وجود دارد.

تصميم گيري در مورد تعمير يا تعويض پنجره ها مي تواند چالش برانگيز باشد. درست مثل هر بهينه سازي منزل ، فكر كردن در مورد هزينه ها و پس اندازهاي بالقوه در كوتاه مدت و همچنين براي يك دوره طولاني تر مهم است.

اين امر به ويژه براي شيشه پنجره در خانه بسيار ضروري است زيرا ارتقا به پنجره هايي كه داراي درجه بهره وري انرژي بالاتري هستند ، مي تواند مصرف سالانه انرژي خانگي شما را كاهش دهد.

بنابراين در نظر گرفتن تعمير يا تعويض پنجره  مي توان به خاطر داشت صرفه جويي بالقوه اي كه مي توانيد با نصب پنجره هايي با سطح كارايي بيشتر انرژي به دست آوريد ، مفيد خواهد بود. شما مي توانيد اين صرفه جويي هاي بالقوه را محاسبه كنيد؛ ابزاري آسان براي استفاده آنلاين كه به شما امكان مي دهد رتبه هاي مختلف انرژي را مقايسه كرده و سناريوهاي مختلف جايگزيني پنجره و رگلاژ پنجره دوجداره را امتحان كنيد.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

تعمير و نگهداري پنجره و شناسايي مشكلات

اهميت نگهداري و تعمير پنجره دوجداره صحيح آن در خانه شما قابل اغماض نيست. دليل اين امر آن است كه علاوه بر اينكه به طور بالقوه بر ارزش ملك شما تأثير مي گذارد ، وضعيت پنجره هاي شما مي تواند تأثير بسزايي در راحتي زندگي در خانه شما و هم انرژي گرمايش و خنك كردن محل زندگي شما داشته باشد.

تعميرات شيشه دوجداره

مشكلات در شيشه دو جداره زماني رخ مي دهد كه ميعان بين شيشه هاي دو جداره ايجاد شود. اين مي تواند به دلايل مختلفي رخ دهد ، از ساييدگي مستمر گرفته تا نگهداري نامناسب. مهم نيست كه علت چيست ، در صورت بروز مي تواند يك مشكل قابل توجه باشد. شيشه هاي مه گرفته از كارآيي كمتري برخوردار هستند و مي توانند هواي گرم را كه در داخل وجود دارد را خارج كنند.

در نتيجه هزينه قبض ها بالاتر از حد انتظار است و همچنين مي تواند از ورود نور به داخل منزل شما جلوگيري كند. سر و صدا يك اشكال احتمالي ديگر است؛ با شيشه هاي دو جداره مه آلود به ويژه اغلب باعث مي شود صداي محيط بيشتري ايجاد شود. براي رهايي از اين مشكلات و تعمير پنجره دوجداره با كارشناسان شركت ما تماس گرفته تا در اسرع وقت براي خدمت رساني در محل شما حاضر شوند.

هزينه پنجره هاي تعويضي چقدر است؟

هزينه ها مي توانند هم براي پنجره ها و هم براي نصب بسيار متفاوت باشند ، مخصوصاً هنگام خريد آنلاين. بنابراين ، مهم است كه از خطرات احتمالي خريد كم هزينه يا خارج از واحدهاي تعويض آگاه باشيد.

پنجره با كيفيت پايين مي تواند با گذشت زمان زرد شود. اين باعث مي شود ارزش پنجره دوجداره ملك شما كاهش يابد و فروش آن دشوارتر شود.

پنجره هاي تعويضي با كيفيت پايين ممكن است بيشتر در معرض ترك و پوسيدگي باشند. اين امر باعث كاهش چشمگير طول عمر و افزايش هزينه هاي تعويض طولاني مدت مي شود كه در اين بين قيمت پنجره دوجداره ويستابست مي تواند مناسب باشد.

يافتن سبك پنجره مناسب خانه

انتخاب سبك شيشه دو جداره جايگزين مي تواند يكي از سخت ترين تصميمات هنگام خريد پنجره باشد. بسياري از عوامل بايد مورد توجه قرار گيرند ، اين موارد عبارتند از :

سن يا دوره ملك

انواع مختلف پنجره ها چگونه آنها را تكميل مي كنند؟ پنجره هايي كه مناسب باشند توانايي افزايش ارزش ملك و توانايي فروش مجدد را دارند.

چه سبك هايي از پنجره ها خوب به نظر مي رسند؟

اگر بودجه شما اجازه مي دهد بايد تمام پنجره هاي خود را براي يكنواختي ظاهر جايگزين كنيد. اين امر همچنين مي تواند به افزايش ارزش ملك شما كمك كند.

شايد ارزش اين را داشته باشد كه از همسايگان خود بپرسيد كه آيا آنها به فكر تعويض پنجره ها و تعمير پنجره دوجداره در تهران هستند زيرا يكنواختي در چندين ويژگي مجاور نيز مي تواند به افزايش ارزش كمك كند.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

تفاوت شيشه دو جداره و سه گانه چيست؟

اگر هر دو از يك ماده و با كيفيت استاندارد يكسان ساخته شده باشند ، شيشه سه جداره بايد در حدود 20 تا 30 درصد با مصرف انرژي بيشتر باشد. با اين وجود ، متغيرهاي زيادي وجود دارد كه مي تواند مقايسه بين شيشه هاي دو و سه جداره را به خطر بيندازد:

  • فاصله صحيح بين شيشه ها
  • نوع گاز يا پوشش مورد استفاده به عنوان عايق
  • نوع و كيفيت مواد
  • سطح توليد متناسب با خانه شما

اين بدان معناست كه ممكن است برخي از شيشه هاي سه جداره با كيفيت پايين از انرژي شيشه هاي دوجداره با كيفيت بالا؛ بازده كمتري داشته باشند. تعويض اساسي پنجره ها در منزل شما يك سرمايه گذاري طولاني مدت است و خريد ارزان در نهايت مي تواند در بلند مدت براي شما هزينه بيشتري داشته باشد.

اگر متوجه علائم ذكر شده شده ايد يا مي توانيد در مورد تعمير پنجره دوجداره خانه خود با كارشناسان متخصص ما تماس بگيريد يا درخواست يك پيشنهاد رايگان را درخواست كنيد.

سوالات متداول

هزينه تعويض پنجره دو جداره چقدر است؟

به طور معمول ، اين فقط جايگزيني واحد دوجداره به جاي كل پنجره است. بنابراين  در اكثر موارد  يك كار نسبتاً ارزان خواهد بود و عمده هزينه ها در واقع نصب آن است.

قبل از شروع به غبارآلودگي پنجره هاي من چقدر بايد دوام داشته باشند؟

اين واقعاً به كيفيت پنجره ها بستگي دارد. بسياري از مشتريان هيچ مشكلي در شيشه دو جداره بعد از 10 سال يا بيشتر گزارش نكرده اند. از طرف ديگر مواردي از دو جداره شكسته شده در طي پنج سال از زمان نصب وجود دارد.

چه عواملي باعث ايجاد ميعان بين شيشه هاي پنجره دو جداره مي شود؟

در بيشتر موارد  اين امر به دليل چفت و بست اطراف پنجره و ايجاد رطوبت در بين شيشه ها ايجاد مي شود. اگرچه دلايل ديگري نيز در تعمير پنجره دوجداره كرج مي تواند وجود داشته باشد كه عمدتا مربوط به هر كار ساختماني است كه در مجاورت پنجره انجام مي شود.

به عنوان جايگزين تنها گزينه شيشه هاي دوجداره طلايي هستند؟

خير، شما همچنين مي توانيد پنجره هاي دو جداره را در محل خود توسط شركت و كارشناسان متخصص ما تعمير كنيد و به نوع شيشه در مواد قاب پنجره توجه كنيد.

 

ارسال پيامك انبوه چه تاثيري در افزايش ميزان فروش محصولات دارد؟

ارسال پيامك انبوه چه تاثيري در افزايش ميزان فروش محصولات دارد؟

uz_b5.jpg

امروزه روش هاي بسياري براي تبليغات وجود دارد كه هر كدام هم معايب و مزاياي خود را دارند.

در اين بين تبليغات به روش ارسال پيامك انبوه، بين مردم و صاحبان كسب و كار مورد توجه است.

ارسال پيامك انبوه مزاياي خاص خود را دارد. ما در اين مطلب سعي كرده ايم اين موضوع را براي شما توضيح دهيم.

با ما همراه باشيد.

حتما اين سوال براي شما پيش آمده است كه روش هاي تبليغات تا چه حد با يكديگر متفاوت مي باشند.

چرا تبليغات به روش ارسال پيامك انبوه را انتخاب مي كنيم؟

شايد بهتر باشد پاسخ اين سوال را  به اين شكل داد، از طريق سامانه ارسال پيامك تبليغات به صورت مستقيم و بدون واسطه انجام مي شود.

از اين طريق مي توانيد مطمآن باشيد كه پيام شما حتما به دست مشتري رسيده و آن را خوانده است.

در اين روش نيازي به طراحي پيچيده نمي باشد و در يك زمان كوتاه مي توانيد به افراد زياد و در فاصله كوتاهي پيامك بفرستيد.

اگر ميخواهيد از طريق ارسال اس ام اس تبليات كنيد فقط كافي است كه يك پنل پيامك تهيه كنيد.

درپنل پيامك دسترسي به محيط مديريت ارسال اس ام اس، فقط با داشتن نام كاربري و رمز عبور امكان پذير است.

پنل پيامك امكان دريافت و ارسال اس ام اس را در هر ساعت از شبانه روز دارد و تنها كافي است شما تنظيمات مربوطه را انجام دهيد.

ويژگي هاي پنل ارسال اس ام اس انبوه

  • در روش ارسال پيامك انبوه مطمئن هستيد كه پيامك شما به دست مخاطبتان رسيده است، به اين علت كه تلفن همراه براي افراد يك وسيله كاملا شخصي و جدا نشدني مي باشد. مخاطبان شما به صورت مداوم تلفن خود را چك مي كنند، در نتيجه ارسال پيامك انبوه يكي از راه هاي مفيدبراي تبليغات است.
  •  پيامك در لحظه ارسال مي شود، در اين روش شما مي توانيد در همان لحظه اي كه مد نظر داريد، پيام خود رابه مشتري برسانيد. مي‌توانيد اخبار و پيشنهادات فوري خود را از اين روش براي مشتريان ارسال كنيد.
  • هنوز جمعيت زيادي هستند كه از اينترنت استفاده نمي كنند، اما همه افراد جامعه تلفن همراه دارند و در همه اوقات از آن استفاده مي كنند. اين به اين معني است كه ارسال پيامك تبليغاتي امكان ديده شدن بيشتري دارد. در نتيجه مشتريان به ارسال پيامك واكنش بهتري نشان مي دهند.

شما مي توانيد در پيامك خود از مشتري موارد بسياري را درخواست كنيد و بازخورد بگيريد.

  • ارسال پيامك انبوه از طريق پنل پيامك كار بسيار ساده اي است. به اين شكل كه شما متن خود را تايپ مي كنيد، شماره هاي دريافت كننده را هم انتخاب مي كنيد و تنها با زدن يك دكمه، متن شما براي هزاران نفر ارسال مي شود.
  • پيامك بيش از هر روش ديگري در تلفن هاي افراد ماندگاري دارد، به اين شكل كه زماني كه شما يك پيامك ارسال مي كنيد مي تواند تا مدت ها در گوشي مخاطبان بماند.

اين پيام ها حجم بالايي ندارند و نگهداري آن ها سخت نيست، در نتيجه فرد آن ها را حفظ مي كند، ممكن است در آينده به پيام شما نياز داشته باشد و به آن رجوع كند.

  • در روش ارسال پيامك انبوه ديگر نگراني بابت نبود توزيع كننده ها نداريد و فقط با يك بار پرداخت هزينه تبليغ به فرد تبليغ كننده، مي توانيد اين كار را انجام دهيد.

شايد اين سوال براي همه پيش بيايد كه آيا هزينه پيامك هاي ارسال نشده به حساب نمايندگان برميگردد يا خير؟

پيامك هايي كه ارسال نمي شوند به دو گروه تقسيم مي شوند:

پيامك هايي كه ارسال نشده اند و پيامك هايي كه ارسال شده اما گزارش ارسال آن ها به دست ما نرسيده است.

براي مثال اگر يك شماره موبايل اشتباه باشد يا گوشي طرف مقابل براي مدت زيادي خاموش باشد و يا شماره بلك ليست باشد، اين پيامك براي آن شخص ارسال نخواهد شد و هزينه آن بازگردانده مي شود.

اما اگر ارسال نشدن پيامك به دليل نبود آنتن باشد، در اين صورت هزينه پيامك ارسال نشده از سمت مخابرات بازگردانده نمي شود.

بررسي آمار بازخورد ارسال اس ام اس انبوه

در اين بخش از مقاله ارسال اس ام اس انبوه و تاثير آن در فروش، و بازخورد آن مي پردازيم.

بيشتر از 38% از افرادي كه پيامك تبليغاتي دريافت مي كنند به آن شركت جهت كسب اطلاعات بيشتر مراجعه مي كنند.

بيشتر از 32% از اين اشخاص به فروشگاه هايي كه در آن پيامك به آن اشاره شده است مراجعه مي نمايند.

بيشتر از 27% از اشخاصي كه اين پيام را دريافت مي كنند به سايت آن شركت سر زده و براي خريد همان محصول معرفي شده و يا محصولي ديگر به آن شركت مراجعه مي كنند.

بيشتر از 26% از كساني كه اين پيام را دريافت مي كنند، براي خريد آن محصول به مغازه مورد نظر مراجعه مي كنند.

25% از همين افراد هنگام مراجعه به آن فروشگاه نسبت به خريد ديگري اقدام مي كنند.

21% از افرادي كه اس ام اس هاي تبليغاتي را دريافت مي كنند، در بدترين حالت ممكن اگر خودشان براي خريد به فروشگاه مذكور مراجعه نكنند، آن فروشگاه را حتما به دوستان و آشنايان خود معرفي مي كنند.

 

مزاياي ساخت يك پرسشنامه آنلاين چيست؟

مزاياي ساخت يك پرسشنامه آنلاين چيست؟

همان طور كه در اين مقاله به بررسي اين موضوع اشاره نموديم شما توانستيد با برخي از مزاياي ساخت يك پرسشنامه مطلع شويد اما اگر بخواهيم دقيق تر و كامل تر به بررسي اين موضوع بپردازيم چه راه حل هايي در انتظار ما است؟ در حالت كلي شما و مشتريان شما مي توانيد از اين مزايا حداكثر سود و استفاده را ببريد. امروزه تنها افراد با خريد محصولات و مصرف آن ها راضي نمي شوند و همواره به دنبال راهي هستند تا بتوانند نظرات و پيشنهاد خود را در خصوص چگونگي بهتر شدن شرايط براي مصرف كنندگان ارائه دهند. به لطف اينترنت اين فضا براي خريداران، مصرف كنندگان و همچنين مشتريان فراهم شده است تا آن ها بتوانند بازخورد هاي بسيار سازنده و مثبتي را به صاحبان اثر ارائه دهند و از ميان تمامي راه ها، به طور يقين اين طرح يكي از محبوب ترين و موثر ترين راه هاي پيش روي شما است.

ايجاد يك پرسشنامه براي شركت ها فرصتي را فراهم مي سازد تا نظرات و ديدگاه هاي مشتريان و مصرف كنندگان خود را به خوبي دريافت كنند و بر اساس آن بتوانند جايگاه و همچنين تغييرات رو به پيشرفتي را براي شركت خود لحاظ كنند. شما به راحتي مي توانيد با طراحي يك پرسشنامه علاوه بر نظرات مشتريان و مصرف كنندگان خود از ارائه پيشنهادات آن ها و توصيه هاي اكيدشان در خصوص سياست قيمت گذاري و همچنين نحوه بسته بندي نيز اطلاعات كاملي را دريافت كنيد. پرسشنامه آنلاين با پرسيدن سوالات مرتبط از افراد، ابزاري ارزشمند براي بازاريابان به منظور افزايش رضايت مشتري محسوب مي‌شود.

منبع : وي فرم

 

چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده كنند و چه هدايايي؟

چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده كنند و چه هدايايي؟

 

هديه تبليغاتي باعث مي شود كه نام كسب و كار شما بيشتر ديده شود

.

هديه تبليغاتي  اي كه در اختيار مردم مي گذاريد و مي دانيد كه قرار است از آن استفاده مفيدي شود، باعث مي شود كه مشتريان بالقوه تان به ياد شما بوده و با كسب و كار شما در ارتباط باشند. وقتي كه مردم اقلامي مانند پيراهن، ليوان، فلش و… را از شما دريافت مي كنند، هنگام استفاده از آن ها نام كسب و كار شما در ذهنشان تداعي مي شود. ممكن است كه مردم درباره برند اقلام مورد استفاده شان با ديگران صحبت كنند و يا اينكه وقتي از آن ها استفاده مي كنند، باقي افراد اين اقلام را ببينند؛ بنابراين اين مسئله باعث مي شود كه برند شما بيشتر و بيشتر در معرض ديد قرار بگيرد.

 

هديه تبليغاتي باعث شناخت برند مي شود.

آيا مي دانيد كه آرم لوگوي نايكي (swoosh) دنياي كسب و كار اين كمپاني را كاملا زير و رو كرد؟ در سرتاسر دنيا اين لوگو كاملا شناخته شده است. مردم مفهوم آن را مي دانند و هر مرتبه كه آن را در هرجاي دنيا مي بينند، متوجه مي شوند كه لوگو متعلق به كدام كمپاني معروف است. آيا شما نيز دوست دداريد كه كسب و كارتان به چنين مرحله اي از شناخت برند در نزد مردم برسد؟ پس لوگوي خود را بر روي اقلامي درج كنيد كه مردم هر روز با آن ها سر و كار داشته و آن را مي بينند. اين كار به شما در رسيدن به چنين هدفي، كمك مي كند. شما با يك سرمايه گذاري كم هزينه مي توانيد هداياي تبليغاتي تهيه كرده و در اختيار مشتريان بالقوه تان قرار دهيد. اين كار باعث فروش بيشترتان نيز مي شود. حتي اگر اين هديه تبليغاتي باعث نشود كه مردم سريعا جذب كسب و كار شما شده و از آن خريد كنند، باز هم ارزشش را دارد؛ زيرا مطمئن باشيد، روزي مي رسد كه مردم هديه تبليغاتي را كه به آن ها داده ايد، دوباره مي بينند و آن وقت تصميم به خريد از شما گرفته و همين باعث افزايش فروش شما مي شود. اين همان هدف نهايي هر كسب و كاري است.

 

 

4- آفتابگير:

در روزهاي گرم و آفتابي كه حتي نمي خواهيد لحظه اي در معرض نور آفتاب قرار بگيريد و هر لحظه از آفتاب فرار مي كنيد مي توانيد از آفتابگير تبليغاتي براي خودرو استفاده كنيد. آفتابگير تبليغاتي نيز يكي از اين وسايل مفيد است. اين آفتابگيرها با آرم و لوگويي كه بر رويشان چاپ شده است در پشت شيشه اتومبيل قرار مي گيرند و بهترين تبليغات براي كسب و كار شما مي باشند. به دليل اين كه اين آفتابگيرها در بهترين نقطه ديد قرار مي گيرند، يك تبليغات گسترده و مفيد براي كسب و كار شما هستند.

5- روكش خودرو :

شما ميتوانيد از روكش خودرو بصورت تبليغاتي استفاده نماييد و سطح گستره و وسيع آن به شما اين امكان را مي دهد تا فضاي خوبي براي تبليغ در اختيار داشته باشيد .

6- زيرانداز تبليغاتي:

از آنجايي كه هديه دادن همواره به عنوان يكي از روش هاي جلب نظر و وفاداري مشتريان بوده است، زيرانداز تبليغاتي يكي از روش هاي هوشمندانه تبليغات خواهد بود. زيرا اهداي يك هديه تبليغاتي مناسب علاوه بر تبليغ نام و برند ، مي تواند به عنوان پاداشي براي حسن توجه و انتخاب توسط مشتريان باشد. اصولا محصولات تبليغاتي پارچه اي كاربردي بوده و با استفاده شخص هديه گيرنده مي توانند مبلغ كسب و كار شما براي اطرافيان باشند.

7- ********ر تبليغاتي :

در ********رهاي تبليغاتي امكان چاپ لوگو بر روي ********ر به صورت تمام رنگي فراهم مي باشد. ********رها به همراه كاور و با كيفيت مناسب توليد و عرضه مي گردند و توصيه ميگردد اين هديه تبليغاتي رات در شهرهاي پر باران استفاده نماييد.

8- پرچم تبليغاتي :

پرچم تبليغاتي يكي از معدود روش هايي است كه پيام تبليغاتي سازمان را انتقال ميدهد, در واقع پرچم يك نماد است كه ميتواند پيام را به مخاطبان خود انتقال دهد. امروزه پرچم تبليغاتي يكي از پر اهميت ترين روش هاي تبليغاتي است و جهت يكسان سازي ساختار هويت سازماني كسب و كارها و دكوراسيون داخلي شركتها و برندها مورد استفاده قرار مي گيرند و كمتر به عنوان هديه با مخاطب داده مي شوند.

 

9- حوله تبليغاتي :

حوله  تبليغاتي يك راه بسيار عالي براي بازاريابي كسب و كار مي باشند كه امروزه در اصناف مختلف مشاهده مي شوند. دليل اين راه عالي هم ضرورت درج نام تجاري شركت ها بر روي حوله هاي تبليغاتي است و حوله هاي تبليغاتي يك نوع بازاريابي ظريف و موثر مي باشند بدون اينكه مشتري را تحت فشار براي خريد قرار دهند. از طرفي هم حوله يك نقش ضروري در خانواده دارد و اهداي آن به مشتري باعث مي شود تا هميشه در ذهن خود جايي براي كسب و كار شما داشته باشند.

10- ساك دستي پارچه اي :

بعد از اين كه هداياي تبليغاتي مشتريان در بسته‌بندي‌هاي زيبا و جذاب آماده ارسال شد. شما مي‌توانيد اين بسته‌بندي‌ها را درون ساك‌ دستي تبليغاتي يا چاپ نايلون تبليغاتي زيبا و جذاب طراحي‌شده شركت قرار دهيد. استفاده از ساك در محل‌هايي مانند نمايشگاه‌ها، علاوه بر راحت‌تر كردن حمل هديه مي‌تواند تبليغات گسترده‌اي را نيز در بين افراد حاضر در نمايشگاه براي شركت شما در پي داشته باشد.